Onder de stolp

In de aanloop naar de opening van ricki bezocht ik ontelbaar vele kringwinkels en rommelmarkten. Ik kwam heel veel leuke spullen tegen die ik dacht te kunnen gebruiken, maar waar ik uiteindelijk geen plaatsje voor vond. Ze staan nu nog op de zolder maar verdienen een zoveel mooiere plek en daarom deel ik ze graag met jullie.
Wat ik mooi vind en met zorg gekozen heb zet ik graag te koop 'onder de stolp'.